07 januari, 2010

Borta bra men hemma bäst!

Så var man hemma igen då, det är galet hur mycket man får att packa upp efter 3 veckor hos sina föräldrar och då lämnade de mina julklappar här förra veckan, resten var kläder, några böcker och tidningar och lite småsaker som man måste ha. Men det blev 2 väskor och två påsar. Jag passade på att ta med mig pappas hantlar också. Ingen använder dem hemma i alla fall så då kan jag lika gärna dra nytta av dem.

Just nu ser jag de sista minuterna på Big Bang Theory, men snart är det dags att packa upp resten. Jag har en halvtimme på mig, för sedan börjar Biggest loser, det kan jag inte missa. Medan jag ser det ska jag börja fylla i min nya kalender, för det har jag inte gjort än och nu har det ju gått en hel vecka på det nya året.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar