03 maj, 2010

Världens snällaste är... Åsas mormor!

Jag började med dagens uppsatspass vid 11 i morse, nu är klockan snart 23, det är snart 12 timmar sedan jag började, jag har visserligen haft ca 30 min middagspaus, då hann jag både äta och laga maten och så 10 minuter för att hämta linser på Synsam. Annars har jag suttit framför datorn hela tiden. Nu går mina nästan i kors och jag vill inte se en enda årsredovisning till idag.

På lördag ska jag troligen följa med Åsa och hälsa på hennes mormor, hon är på ett hem för tillfället i väntan på en operation och hon vill gärna träffa mig, så gulligt av henne. Hon är världens snällaste verkligen och jag vet att hon betyder så mycket för Åsa så det är klart jag vill följa med. Ska kolla om de får ha blommor där, i så fall ska jag köpa en riktigt fin blomma alternativt en bukett att ta med till henne. Det är hon värd, utan tvekan! Jag har ju känt henne sedan jag var liten, hon var ju mycket hos Åsa och Ola när de var små och så bodde hon granne med min morbror innan han skilde sig och flyttade. Nu ska jag i alla fall sova och samla lite energi för morgondagens skrivande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar