24 augusti, 2010

Filmväder

Ännu en dag med förkylning, men idag känns det inte riktigt lika hemskt att sitta inomhus framför TV:n, inte i det här ruskvädret. Det regnar och blåser så att träden dansar på utsidan. Datorn är en rätt bra underhållning, jag har bytt bakgrundsbild inte mindre än 4 gånger idag och så har jag spelat Kungen hur många gånger som helst. Det blir inte ens någon golfträning idag. Jag ger mig inte ut i det här vädret för det när jag är förkyld, jag vill ju inte att det ska bli värre med tanke på att jag ska träffa några kollegor imorgon.

Snart är till och med min dvd-box med Hornblower slut. Jag trodde ju att en 13 timmar lång serie skulle ta lång tid, men den går sakta men säkert mot sitt slut. Det är risk att jag beställer någon ny box snart om inte den här förkylningen ger med sig snart. Synd att Greek inte är släppt än... Men jag får väl roa mig på annat vis annars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar