06 november, 2011

Frustrerande snacks

Finns det något som är lika gott som det kan vara frustrerande? Det skulle väl vara popcorn, jag har brottats hela dagen med ett skal mellan tänderna, har använt tandtråd och tandpetare till förbannelse. Jag började ju försöka med diverse andra grejer till och med. Jag tror aldrig det varit så rent mellan de två tänderna. Tur jag har fått envishet från båda mina föräldrar, för till slut vann jag och tandtråden.

Jag var och dansade igår för första gången på väldigt länge. Det var en enorm seger för mig personligen, jag klarade dansa ungefär hälften av låtarna, inklusive ett mördar-medley på slutet med riktigt snabba låtar och jag behövde bara ta astmamedicin en gång. Så nöjd! Men att man inte dansat på ett par månader känns, jag fick brottas med mjölksyra i vaderna igår och har en fruktansvärd träningsvärk idag, jag ser ju inte direkt fram emot hur det kommer kännas imorgon, värst är det när man ska gå på toa, så jag har en känsla av att jag kommer hålla mig så länge det bara går imorgon. Hur som helst så var det helt galet kul och väldigt värt all smärta. Tyvärr så kunde ju inte en av dem jag verkligen vill dansa med komma, men en av de andra killarna vägde upp det med att säga att han väntat på mig halva kvällen innan han drog med mig ut på dansgolvet för två fartfyllda bugg och två väldigt heta foxtrot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar