31 oktober, 2017

Feberkänning och träning


Igår var jag ju på jobbet vansinnigt tidigt, så jag var ju helt sjukt trött igår kväll, strax efter 18 började jag kolla på klockan och fundera på när man egentligen kan gå och lägga sig utan att verka konstig. Bestämde mig för att hålla mig vaken till 21 för att inte vakna för tidigt idag. Somnade ifrån en sms-konversation med en kompis vid 21:30 ungefär och vaknade ändå 5:10 idag, så jag var på jobbet strax efter 6. Städerskan blev glad att se mig, hon sa att jag var de första person hon sett i hela huset. Kul att man kan glädja någon med sina problem att ställa om kroppen till vintertid.

 

Släpade mig till gymmet igår trots att jag nästan kände mig febrig, men termometern stannade på 37,6, så ingen feber, bara lite förhöjt och därmed ingen ursäkt att stanna hemma. Skippade dock löparbandet och körde crosstrainer istället. Den här gången med Stranger things som sällskap. Ikväll ska jag inte göra något tror jag. Kören har höstlov, så jag ska vila och försöka hålla mig vaken idag med. Lite segt att vara så trött idag, för jag ska på två långa möten som handlar om saker som jag egentligen inte bryr mig om och då är det alltid lite extra svårt att hålla sig vaken. Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar