14 juli, 2009

Frågar man inget får man ingenting veta

Då har man varit på jobbet en dag till, inga konstigheter idag, och knappt några kunder heller för den delen. En bekant var i alla fall inne och pratade bort några minuter med mig, kul att se Eva titta förbi, tycker jag träffar henne överallt just nu, men inte mig emot.

Pratade lite med en frågvis kille på ca 2 år som undrade en himla massa saker om affären, men han var så söt att jag svarade på allt han frågade och visade honom allt han pekade på. Tur att jag inte har syskonbarn, de hade nog blivit bortskämda på nolltid av mig.

Nu får jag hjälp av mamma med att sy upp mina nya jeans. Så snart kan jag ha dem, tur man har en mamma som har symaskin och som är betydligt bättre än mig på att sy. Sedan ikväll ska jag bara se på tv och njuta. Jag hade tänkt se Morden i Midsomer, men eftersom kronprinsessan Viktoria fyller 32 idag så är det inställt för ett program i hennes ära istället. Så jag säger väl "Grattis ers höghet!"

Imorgon är det bara jag, Anna och Birgitta på jobbet, hoppas vi har lite mer att göra då än vi hade idag. Och snart är det fredag! Då flyttar jag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar