29 juli, 2009

Gossip girl here...

Jobb idag med Anna och Christina, hann köra andra dagen med träning på nya apparaten, försöker köra ett om dagen, fick den i förrgår, så igår var första dagen. Vaknade med kramp i högervaden i natt, jag kan vara mer otränad än till och med jag trodde. Och det är illa! Men trots att det kändes ordentligt i både axlarna och benen så körde jag ett pass. Det är rätt skönt efter i alla fall.

Efter en heldag på jobbet blev det i alla fall snabbt hem och baka kladdkaka till fikan. Johanna och Sandra hade ju bokat in sig så det blev massa skvaller, mestadels om killar och sex, och det är ju aldrig fel. Det blev en hel del skratt och gliringar. Vi kom fram till att jag och Sandra är lika hopplösa och en kille var mer intresserad av Johanna än hon ville tro. Men det är nog bäst för oss alla om det som kom fram i mitt kök stannar där. Man ska aldrig underskatta en fika med tjejkompisar.

Ser fram emot att ha en riktig förfest här när alla är tillbaka på västkusten så vi kan ha massa skoj. Och på tal om skvaller, vad gör man egentligen när man har fått veta riktigt bra skvaller, men inte har någon att skvallra till, det är andra gången den här sommaren det händer mig, även om förra skvallret var lite bättre än detta, men det här är också riktigt bra. Med allt bra skvaller får man snart starta en gossip girl-inspirerad sida. Men det lär aldrig ske. Jag gillar att skvallra lite, men inte att hänga ut det på nätet, det är bara taskigt.

Dags att vara lite produktiv och skriva en sida eller två.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar