09 september, 2009

Gäääsp...

Är så trött och gäspar hela tiden, har gjort det ett par dagar, verkar som att två veckor med alldeles för lite sömn tar ut sin rätt nu, sover mer än 8 timmar per dygn nu och är ändå helt slut. Har inte ens förmått mig att träna på 3 dagar och de 2 närmaste hinner jag inte heller. Så det får vänta till helgen, men jag kan glädja mig med att vågen visade på ett helt kg mindre idag än för några dagar sedan. Det känns i alla fall bra.

Har jobbat idag och det har varit de uddas dag, en kund förklarade sin stora kärlek till en manga-figur bland annat, och då var hon ändå inte konstigast. Det har varit så många att jag började fundera på hur många sådana det kan finnas i en så här liten stad.

En annan sak som jag funderade på när jag var på Hagateatern var hur det fungerar med skägg, om man har rakt hår, kan man då ha lockigt skägg och om man har lockigt hår kan man då ha rakt skägg? Eller hör det ihop? Rakt hår=rakt skägg och lockigt hår=lockigt skägg? Någon som vet så får ni gärna upplysa mig, vet att jag funderar på knäppa saker ibland, men frågar man inte får man inte veta. Nu ska jag njuta av ett avsnitt av OC, jag trodde ju att jag skulle få se "Vad blir det för mat?" kl 19:30 och Idol kl 20.00, men så visade det sig vara fotboll så Idol kommer inte förrän kl 21, och det andra uteblir. Jag som skyndade mig för att se det... Så är det ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar