30 september, 2009

Snart är det helg!

Dagens positiva:

Det är bra väder och jag har ett strålande humör, känslor sprudlar åt alla håll och bara bra känslor. Inget tycks störa mig idag. Bra det, känns som att studierna kommer gå jättebra och som att allt kommer gå min väg. Planer med Frida och Marcus, men också planer för helgen som känns lockande och får mig att längta, inte långt kvar nu och ännu kortare är det till tentan, snart är den över för den här gången, då är det 3 veckor till resultatet kommer, vilket är samma sak som 3 veckor där man inte kan göra något åt det.


Dagens negativa:

Dubbla budskap är svårtolkade...


Sammanfattning:

Det är så mycket mer positivt att det klart överväger det negativa, så jag tänker inte ägna en sekund till att tänka på det idag. Nu ska här bli slutspurt på plugget och så kanske jag kan ta det lugnt till och med imorgon. Kan nog börja förbereda lördagen lite genom att handla vissa saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar