22 september, 2009

Underlig dag

Idag har det varit en underlig dag, jag vaknade av att regnet piskade på rutan och att vinden lekte tafatt med mina utemöbler, men jag drog täcket över huvudet och somnade om. Så skönt att man är student, men jag vaknade ganska snart igen, det var ju nästan mörkt ute trots tiden. Lite deprimerande, men jag skrattade lite åt att min kusin var ute och hade orienteringsprov i skolan, hoppas det gick bra Andreas.

Jag skrattade betydligt mindre när jag packade ihop mina saker för att åka på golflektion, men vi klarade oss undan med lite duggande och mycket vind. Det började inte regna förrän lektionen var slut. Åkte förbi mammas jobb för att hämta lite saker och fick busa lite med Mattias och skoja, det var kul. Han var sista barnet kvar.

Läsningen går verkligen inte bra, jag saknar helt motivation, fortfarande. Men det kommer väl antar jag. Imorgon lär jag ju få tid att läsa så det räcker, det kommer en kille fårn hsb och ska fixa lite saker, han kommer vid halv 8 så det blir till att stiga upp i tid för en gångs skull. Jag som hade vant mig vid sovmorgon, det är så skönt att sova tills man inte kan sova en enda sekund till. Får nog krypa i säng lite tidigare idag än jag gjort de senaste nätterna, annars kommer jag väl öppna i morgonrock och det vill jag inte, jag vill vara duschad innan han kommer, helst ska frukosten vara klar också.

Nu ska jag vira min filt runt mig, för golfen gjorde mig alldeles frusen, sedan är det jag och One Tree Hill ända till Idol börjar om lite mer än en timme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar