23 september, 2009

Hot är bästa botemedlet?

Som det blåser idag, underbart, håret blir rufsigt på nolltid, luften känns friskare än någonsin och det känns som att vinden tar med sig allt som finns i dess väg och rensar upp. Den lämnar en med en sådan skön känsla, som att inget kan gå fel.

Har hittat lite läsmotivation idag, eller hot rättare sagt, jag får inte laga mat till mig om jag inte har läst ut den boken jag håller på med. Nu är det bara att hoppas på att det funkar också. Har varit ute i Kungälv och tittat i lite affärer med Lina, hon behövde en väckarklocka bland annat. Sedan var vi på Maxi och handlade lite, jag handlade till mig och hon handlade åt mamma som ligger hemma med den förkylningen som jag har haft och hon mår inte så bra.

Har varit uppe sedan före sju idag och dagen känns evighetslång. Men det är skönt på sitt sätt, funderar på att ställa klockan lite oftare. Man hinner så mycket och jag är inte ens speciellt trött trots att jag inte har sovit mer än 7 timmar, till skillnad från alla andra nätter senaste veckan där jag har ett snitt på mer än 10 timmar per natt. Kanske att jag börjar blir frisk på riktigt, snart dags att börja träna igen, jag har ju fått en tränings-dvd som jag gärna vill testa. Det ska vara bodycombat, låter lite kul. Jag är väldigt sugen på zumba annars, men det kostar 600 kr så det får vänta lite, jag prioriterar att simma just nu tror jag, har ju redan 2 typer av träning på dvd och dessutom min "walkman" som jag kallar honom, jag har ingen aning om vad apparaten heter. Dags att plugga, annars kommer jag bli väldigt hungrig snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar