04 september, 2009

Friends are forever!

Vad vore livet utan vänner? Jag tror att jag har en aning, men jag är enormt tacksam för de som visat att de finns där no matter what, och som helt ärligt säger sin åsikt på ett sätt som jag uppskattar, speciellt vill jag hylla vänskapen av 2 vänner som står mig närmare än några andra (bortsett från min syster då) Åsa som jag har känt sedan jag var 3 år, vi har lekt tillsammans som små, gått i samma klass i 9 år, varit separerade tidvis men det känns ändå som att inget kan bryta isär oss, vi är och kommer förhoppningsvis alltid vara riktigt bra vänner.

Den andra är Ida, fantastiska Ida som kan få mig att skratta i de mest tragiska kunder, som alltid ger komplimanger och står vid min sida i vått och torrt, som gör livet lättare och roligare. Hade jag inte haft er denna sommaren hade jag nog mått betydligt sämre, ni är bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar