15 december, 2009

Final countdown

Då var julklapparna till Ida och Åsa fixade och inslagna, så nu är jag helt klar med all julshopping, nu kan julen komma. Nu sitter jag och kollar på en julfilm i skenet från stearinljuset, granen och adventsljusstakarna, kan det blir bättre än så? Jag tror knappt det.

Till och med middagen idag är julinspirerad, det blir kyckling i mustsås, ska bli så gott, jag bara väntar på att kycklingen ska tina så att jag kan tillaga den. Tror till och med att jag ska fixa en matlåda och ta med mig till skolan imorgon, jag har ju lovat Kasper att jag ska ha med mig matlåda minst en gång innan vi tar examen. Så varför inte imorgon?

Nu är det bara 2 dagar i skolan, 1 dag hemma och 6 dagar på jobbet kvar innan julfirandet börjar. Det är inte mycket det! Nedräkningen har börjat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar