02 december, 2009

MILF

En anonym vän berättade om en händelse på en krog, han hade tydligen strulat med en så kallad MILF till de andra killarnas skräckblandade förtjusning. Det var tydligen äckligt enligt dem, så jag kunde inte låta bli att undra hur gammal hon var. Det visade sig att hon var 21, killen själv var vid tillfället 18. Jag måste medge att jag inte fattade ett dugg vad det äckliga var med det hela. För tydligen så var hon rätt snygg, men det äckliga låg i att hon hade ett barn. Ännu en sak jag inte förstod, men problemet var att hon hade ett barn med en annan kille. Är det bara jag som inte förstår mig på problemet? Om hon nu var både snygg och trevlig, vad gör det då om hon har ett barn om syftet ändå bara är att träffa henne för natten? Det är ju inte som att han måste dras med barnet eller så, för det kunde jag förstått om det var skrämmande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar