21 januari, 2010

Allt har en mening

Idag är det äntligen sista dagen innan tentan, som jag har väntat. Snart är det över för denna gången. Först var det skola, tyvärr utan sällskap under pendlandet, men med en ljudbok så somnade jag jättegott på tåget och vaknade lite förvånad när jag insåg att vi redan var framme i Trollhättan.

Dagen gick fort och hemresan också. Det kändes som att jag var hemma jättetidigt. Så jag utnyttjade tiden på bästa sätt, handla lite, laga mat, plocka iordning köra en maskin tvätt och sedan kolla igenom alla kursens uppgifter och organisera det sista. Känslan för imorgon är okej, varken bra eller dålig, jag känner att jag har ganska bra kolla på Koncernbidrag i alla fall. Det lönade sig kanske att läsa Koncernredovisning med 2 omtentor trots allt.

Nu ska jag se på Big bang theory, om en timme är det Biggest loser. Jag är som en tv-guide bortsett från att jag automatiskt rensar bort allt tråkigt. Kl 21 kommer Made in Sweden, jag vill gärna se det, men jag vill också väldigt gärna vara mitt bästa jag imorgon. Så jag får se vad som vinner. Håll tummarna för mig imorgon är ni snälla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar