17 januari, 2010

Nedräkning till tentan har börjat

Då var det söndag och halva januari har gått, nu går tiden alldeles för fort tycker jag, men det är garanterat bara för att det är tenta på fredag. Då brukar man bli lite småstressad och dessutom åka på tentasjukan. Jag trodde jag hade slutat med det, jag har ju inte varit förkyld på jättelänge, men sådan tur hade jag inte. Jag fick till och med ge upp löpningen idag eftersom jag har förhöjd kroppstemperatur idag igen. Ingen feber än dock, peppar, peppar. Men jag gick en promenad på en mil istället för att springa, nu är jag dock jättetrött. Det blir en dusch nu och sedan ska jag plugga lite innan jag fastnar framför tvn, ikväll kommer Damernas detektivbyrå, missa inte det!

Imorgon är det jobb och dansträning som gäller, tisdag är hemma, onsdag är skola och golf, torsdag är skola och på fredag är det äntligen dags för tenta. Men på fredag kväll när tentan är över blir det fest med Frida och killarna. Ska bli så kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar