22 januari, 2010

Tenta, klar, städning, klar, festa, inte klart

Då var tentan äntligen gjord, det kändes ganska bra, så jag tycker att jag borde ha klarat den utan större problem. Efteråt var jag och Lina och åt på Stålverket, jag hade nästan glömt hur god mat de har. Fläskfilé, klyftpotatis och kantarellsås, underbart. Sedan gick vi och handlade och stötte på Richard, så han fick lifta med oss till Älvängen, alltid kul med lite sällskap på vägen och han är ju inte ledsam direkt.

Väl hemma så städade jag lägenheten, det kommer ju lite folk hit om en stund, vi ska förfesta och sedan ska vi ut och roa oss. Jag ska fira att den förhoppningsvis näst sista tentan är gjord, under förutsättning att allt går vägen då. Nu återstår det bara att duscha, fixa till mig och äta lite så kan vännerna komma sedan. Men först ska jag bara se ett avsnitt av Sex and the city, dagens första och enda lugna stund. Ha så kul ikväll för det ska jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar