19 januari, 2010

Tisdag eller torsdag?

Det är hela 2 dagar som ska klaras av innan tentan, men ändå känns det som att jag ska skriva tentan imorgon. Jag kommer antagligen sova lika dåligt som om det vore det. Problemet ligger i att jag har börjat med alla förberedelser som jag brukar göra sista kvällen innan tentan redan idag eftersom jag ska var i skolan både imorgon och på torsdag. Så nu är jag alldeles tidsförvirrad och tycker att det känns som fredag imorgon. Men så är det ju inte och jag kommer antagligen vara på oförskämt bra humör imorgon bara för att jag slipper göra tentan då om jag inte är helt slut förstås.

Just nu sitter jag och kollar på en ganska trist handbollsmatch, Sverige spelar VM och matchen går långsamt och det blir ju inte mer spännande av att Sverige redan leder med 6 mål. Får se om jag ser färdigt matchen eller om jag får tummen ur och går och lägger mig istället. Sov gott och ge mig fredag snart. Jag vet att jag tjatar, men jag vill bara bli av med tentan och dessutom så väntar ju roligheter så snart tentan är över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar