20 januari, 2010

Bra kommentarer idag

Idag var det skola, det är svårt att förstå att det är onsdag idag. Känns mer som antingen tisdag eller fredag, jag vet att det är jättestor skillnad på de dagarna. Men så är det med känslor. Dagens bästa var klart när läraren talade om att vi inte ska ha tenta på denna kursen utan 2 pm, ett som ska skriva individuellt och ett som ska skrivas i par och redovisas muntligt. Jag ska skriva med Kasper så det blir nog bra.

Dagen bjöd också på 2 sköna citat.
Lina bläddrar i sin kalender och säger: "Titta, här är värmlösa barns dag."
Jonas inför golfträningen ute: "Jag har inga underkläder på mig."

Golfträningen var annars väldigt kall. Jag hade 2 vanliga långärmade tröjor, en fodrad ylletröja och regnjacka, långkalsonger, jeans och regnbyxor, mössa och vinterhandskar i golfmodell. Men jag frös ändå. Tur att det bara är en vinterträningen kvar så vitt jag vet. Nu har jag myst i soffan med rostat bröd och varm choklad framför Biggest loser. Snart är det handboll och efter det ska jag krypa ner i sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar