13 januari, 2010

Vill ha vår

Dagens träningspass är gjort, frukosten är uppäten, jag har duschat och börjar bli hungrig igen, funderar på om det är dags att värma maten jag gjorde igår. Sedan måste jag ut och handla lite också. Men solen skiner ju för fullt så det borde inte vara så farligt som jag föreställer mig. Jag gillar verkligen inte all kyla. Kan inte våren komma snart?

Sedan ska jag svara på Fridas mail om hur vi ska lägga upp helgerna framöver, om man bara kunde få sin familj till att bestämma när de ska fira Lina. Det tycks vara omöjligt att få dem att inse att de borde boka 2 datum så att man kan planera in annat också.

Imorgon är det skola igen, sista föreläsningen den här kursen och också på höstterminen, tentan ligger på fredag nästa vecka. Jag borde plugga lite idag, får nog göra några uppgifter senare. Egentligen skulle jag bara vilja ha en riktigt myskväll med film, tända ljus och trevligt sällskap, men det blir tidigt i säng idag, bussen går 7 imorgon bitti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar