12 januari, 2010

Förvirrad...

Knappt är julen över innan det är dags att tänka på födelsedagspresenter, Lina fyller år om mindre än 2 veckor och mamma alldeles i början på februari så det är bara att börja planeringen. Jag har i alla fall en bra idé till mamma för ovanlighetens skull. Den här gången är Lina svårare, hon önskar ju sig ingenting eller vet inte vad hon vill ha. Det är svårt då.

Ibland känner man sig patetisk, varje gång jag ser att jag har ett mail i inkorgen som ständigt är öppen hoppas jag att det är från facebook, och när det är det så hoppar jag till och hoppas att det står att jag fått ett meddelande från en viss person. Jag är inte kär för alla som tror det nu, men i och för sig så skulle jag antagligen inte erkänna det även om jag var det. Men jag kan i alla fall säga att jag är lite nyfiken på någon. Skratta gärna, men ibland blir man som en liten skolflicka.

Kanske beror det på spralligheten som vaknade till liv igår för det blev värre efter dansen, jag vet inte varför, jag har inte blivit sådan här på länge. Men vad som händer återstår att se, märkligt är det dock. Jag önskar bara att jag visste vad jag skulle göra åt det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar