12 januari, 2010

I mitt rätta element

Ja, dansen klarades av igår och även om det var enormt segt att ta sig dit så var det ganska kul när jag väl var där. Kändes jättebra och jag var i mitt rätta element igen. Tillbaka till den gamla jag lite grann.

Men vad trött jag var när jag väl kom hem igen, trots det var jag tvungen att hålla mig vaken länge nog för att se Mma Ramotswe lösa nya fall i Damernas detektivbyrå, ända sedan jag läste den första boken i serien har jag velat åka till Botswana och jag blir inte mindre sugen när jag ser serien.

Idag var jag faktiskt uppe vid 9, kunde inte sova längre. Men jag väntade ändå med att träna till kl 11, jag hade bestämt att jag skulle träna till Biggest loser, det är det bästa träningsprogrammet på tv och det kändes faktiskt lite lättare att springa idag än sist. Inte lätt dock, men det blir det nog aldrig. Men eftersom jag inte åt någon frukost innan så är jag väldigt hungrig nu. Först lite frukost och om ett par timmar blir det tonfiskröra och fullkornspasta till middag. Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar