11 januari, 2010

Första dagen på sista halvåret

Så har man klarat av den näst sista dagen på höstterminen, näst sista dagen innan tentan och första dagn det här året i skolan. Tufft att börja med en heldag, jag är helt galet trött, mindre än 6 timmar sömn, upp före 6 i morse och göra sig redo för att ge sig ut i kylan.

Nu när jag äntligen har kommit hem så räknar jag ner tiden till jag ska behöva ge mig ut igen, när jag hoppade på danskursen planerade jag inte att det skulle vara så kallt ute och att jag skulle vara så enormt trött. Det är inte ett dugg lockande, men man gör vad man ska i alla fall.

Jag fryser ju redan inne, men när jag kommer hem ska jag antagligen ta en varm dusch, sedan krypa in i min morgonrock och tända lite ljus, för sedan kommer reprisen på Damernas detektivbyrå som jag inte orkade se igår.

Men nu ska jag ta mig lite att äta och se ett par avsnitt av How I met your mother innan. Återkommer kanske senare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar