28 februari, 2010

Uttröttande sömn

Jag undrar om jag någonsin har varit så trött som jag var i morse. Det kändes som att jag hade sovit 5 minuter ungefär och ögonen kändes som om jag hade gråtit i flera timmar. Jag måste sovit väldigt dåligt, för så trött brukar jag inte vara även om jag sover lika lite som i natt.

Men jobbet gick bra ändå, det är konstigt hur man vaknar till när det börjar hända saker runt omkring. Nu känner jag mig betydligt piggare än innan jobbet. Det blir mys i soffan med lite film ikväll och så ska jag se om jag orkar läsa lite Verksamhetsstyrning, jag får ju inte läsa några nya böcker förrän jag har läst den och jag har handlat 3 nya böcker på rean, väldigt väldigt lite för att vara mig. Men så är det med köpstopp.

Det blev i alla fall Blandat blod av Mazetti, Bitterfittan av Sveland och Hanteringen av odöda av Ajvide Lndqvist. Jag hoppas de är lika bra som jag tror, nu längtar jag efter lite vårklimat så jag kan sitta på balkongen och läsa. Jag kanske kan få lite tid till det under uppsatstiden som väntar, då slipper man ju läsa stora mängder kurslitteratur, förhoppningsvis i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar