28 februari, 2010

Vänner är det bästa som finns ibland!

Att man aldrig lär sig, man ska inte gå ut när man inte är på humör för det. Men jag är enormt tacksam över mina underbara vänner, speciellt Frida. Du gör min dag ibland, vet du det? Jag kände redan innan att jag egentligen hellre hade stannat hemma, men jag hade ändå ganska kul. Synd bara att mina tankar var på annat håll och jag inte ens kunde dansa speciellt bra, med Marcus var jag rena katastrofen. Men han var snäll nog att inte påpeka det. Jag testade mig på ett par foxtrot också och tror att jag fattar grejen, nu gäller det bara att få till det också. Trevligt sällskap hade jag i alla fall, men jag hoppas jag är mer på festhumör nästa vecka när det gäller igen.

Kanske berodde det på att jag var trött efter jobbet, vem vet, nu laddar jag för en ny arbetsdag imorgon, men jag jobbar bara 4 timmar och sedan blir det nog hem och plugga lite. Det är trots allt ungefär 190 sidor kvar att läsa innan onsdag. Tur att jag läser ganska snabbt i alla fall. Men nu är det dags att säga godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar