30 maj, 2010

Älskade mamma

Idag är det mors dag, så jag har spenderat morgonen med mamma, vi har storhandlat för mig och så har jag köpt en blomma till henne. Vi passade på att handla lite för mitt examensfirande också. Nu är det helt plötsligt bara 5 dagar kvar, jag är som ett barn som räknar ner till julafton ungefär. Jag har dessutom troligen hittat vad jag ska ha på mig, såg en jättefin blommig klänning i ett skyltfönster häromdagen, så imorgon ska jag prova den och om de passar så är den min.

Mamma var dessutom gullig nog att ha med sig en låda med kycklingsallad som blev över hos dem igår, det är bra när folk gör sallad, för man får alltid så mycket över. Jag älskar min mamma, hon är den bästa mamma någon kan ha och just jag hade turen att få henne till min mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar