31 maj, 2010

Snabbstart

Vilken dag det har varit. Jag skulle precis springa in i duschen i morse när Jessica ringde med lite lätt panik och undrade om inte jag kunde komma tidigare eftersom Terese var hemma med sjukt barn. Så jag som hade bestämt att jag skulle gå och prova en klänning på vägen till jobbet fick skynda mig massor, men på mindre än en timme hann jag duscha, äta, kolla mailen, prova klänningen och be dem ta hem en i rätt färg, handla mat och ta mig till jobbet. Tur att man bor nära ibland. Men när dagen började så stressigt för att sedan övergå i lugn så blev jag mest trött. Jag har haft en enorm huvudvärk hela dagen som inte ens två värktabletter kunnat bota. Hoppas verkligen den försvinner till imorgon. Nu är jag sugen på glass när sommarvädret vågat sig hit igen, frågan är om jag ska ta mig till kiosken eller låta bli?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar