15 maj, 2010

Done!

Det borde nästan vara förbjudet att vara så här trött. Lite skyller jag på Lina som skulle upp tidigt i morse. Men jag fick i alla fall gjort färdigt d-uppsatsen. Det är klart, jag kommer säkerligen få ändra på den, men det är ju alltid en stor del som är gjord. Den känslan är helt fantastisk. Nu börjar det verkligen kännas att man är inne på slutspurten. Om 3 veckor idag så återhämtar jag mig från firandet av min magisterexamen i redovisning, den tanken känns inte helt fel alltså.

Just nu så roar jag mig med att se på Americas funniest homevideos, precis lagom nivå på humor en kväll som denna. Jag är så trött att jag skrattar åt nästan alla klipp. Gissa vad jag ska göra imorgon, jo jag ska ha sovmorgon och sedan ska jag göra lite andra saker som jag inte har hunnit med på länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar