06 maj, 2010

Dumma skor!

Jag är helt slut, vilken dag, först en sväng till stan för att fixa en sak, kan inte säga vad ifall en viss person läser det här. Sedan hem och skriva uppsats, man vet att skolan håller på att göra en galen när man tycker att 9 arbetstimmar på en dag är för lite. Tur det snart är dags för examen innan man blir ännu knäppare. Tänk så skönt det ska bli med examen. Imorgon är det bara 4 veckor.

Jag hade helt klart på mig fel skor idag, om skor kunde döda så skulle mina vara skyldiga till dubbelmord idag. En blåsa på varje fot, skav på båda hälarna och så skav på en tå på varje fot och irriterade röda märken på fötterna. Får skor vara så elaka? De är ju så fina så jag vill ju använda dem, jobbigt dilemma. Sist jag hade ett sådant problem så var det med ett par jättefina ballerina som till och med skavde hål på Compeed-plåstren, när jag hade både sådan plåster och strumpor och det ändå blev skavsår så insåg jag att det var dags att slänga dem, men jag vill inte slänga detta paret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar