02 maj, 2010

Kärlek på dansgolvet

Det kan hända att det här är enda gången jag någonsin erkänner det, men jag gillade faktiskt att dansa foxtrot idag, inte alla danser, men de som var med rätt kille var riktigt mysigt och en av dem talade till och med om för mig att det var mycket kärlek mellan oss, så skojigt man kan ha ibland. Men jag fick några bugglåtar också även om de inte var de låtar jag hade föredragit att bugga till, men i brist på annat så fick de duga helt enkelt.

På vägen hem så blev det så klart en sväng förbi korvan i Stenungsund, Erik och Marcus måste ju ha köttbullar med mos efter fest, det slår aldrig fel, men vi hade rätt kul där ändå, Eriks syster Elin var med också och efter en stund kom Martin in genom dörren, han var också hungrig. Jag är tydligen den enda som inte är sugen på mat mitt i natten. Vi fick en guidad tur hem till Marcus också för att släppa av honom och sedan släppte jag av Erik och Elin här i Kungälv innan jag åkte hem till mig. Nu är det i alla fall sovdags, imorgon blir det till att jobba med uppsatsen, det har ju försvunnit två dagar i sträck nu, det är inte bra, men det är klart, jobba måste man så man får lite pengar, så man överlever.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar