17 maj, 2010

Mamma är bäst!

Det är tur att man har mamma när man blir frustrerad, hon kan lindra det mesta. Den här gången var det för ovanlighets skull min dator som gjorde mig arg, jag undrar när den ska förstå att det är jag som bestämmer och inte den? Pratade först med pappa, men han hävdar alltid att det är jag som gör fel, som har för mycket saker i datorn eller har varit på "den där facebook" igen. Men nu visade det sig att det var internetsidans fel, de skrev till och med ett meddelande på sin sida till slut och bad om ursäkt. Mamma däremot har en annan taktik, frågar om andra saker och berättar att det ska bli fint väder imorgon, bättre taktik om man ska få mig på rätt humör igen.

Jag som var på så bra humör innan, hur kan det vända så fort? Ja, ja, nu är jag på topp igen, tack vare mamma och några vänner som muntrar upp med planer för den närmsta tiden. Nu är det Hollywoodfruar som gäller, bra underhållning det där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar