17 maj, 2010

Mys som förr i tiden

Idag har jag fått städat, rent och fint överrallt, nu ska jag bara hänga tvätten när den är klar, värma middagen jag gjorde igår och så kanske jag ska ta in farmors gungstol som jag ska ha i vardagsrummet. Så mysigt det kommer bli att sitta i den, lite som när man var liten och den stod i lekrummet hos farmor och farfar när de bodde i Kode.

Sedan kanske jag kan se filmerna jag inte såg igår? Jag gillar verkligen att vara klar med uppsatsen till opponeringen nästa vecka. Det finns inget jag kan göra ens om jag skulle bli sugen. Jag kan nog vänja mig vid att inte studera. Det blir ju extra skönt när jag vet att vissa sitter hemma och stressar nästan sönder för att de har börjat för sent med skrivandet. Nu är det mat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar