21 augusti, 2010

Golfsjuk

Jag är en golfnörd, inte ens feber kan hindra mig från att spela 9 hål en sommarkväll när det är okej väder. Vilket i och för sig inte är så dumt, det visade sig att jag spelade bättre idag än jag gjort på över en månad. Nu blir det till att kurera sig med lite tv och sedan många timmars sömn. Det har varit en lång dag med både jobb och golf och jag har varit så trött att jag inte riktigt har hängt med i vad folk har sagt. Pappa talade om att Lina höll på att byta om och att hon sedan skulle åka och hämta mig och jag kontrade med att fråga om hon hade åkt än. Inte mitt smartaste ögonblick där inte. Två sköna kommentarer på jobbet idag från tjejer, båda ungefär 10 år.

"Mamma, varför är det så många böcker här?"

"Mamma, är det här en sån där svamp som man kan äta? Karamell eller vad det heter?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar