22 augusti, 2010

Hoppfull

Nu vill jag inte vara förkyld längre, jag lider mer av tristessen än av min täppta näsa och hostan. Jag har sett alla filmer jag var sugen på att se och dvd-boxen jag påbörjade för ett tag sedan är slut. Nästa box i serien är inte utgiven än, så jag kan inte ens köpa den. Jag har också lyckats få nackspärr, jättekul verkligen. Jag önskar jag hade mer energi så jag kunde göra något annat än ligga i soffan och se på film. Jag fick letat fram en gammal serie som jag ser på nu, Hornblower, den handlar om den engelska flottan på 1700-talet, den är bra och dessutom så är huvudrollsinnehavaren snygg och det är ju aldrig fel.

Det är dock ganska bra för min diet att jag är sjuk, för jag har inte den minsta lilla matlust. Kanske att jag kan få ett "gratiskilo" tack vare det. Man kan ju alltid hoppas. Och när jag ändå hoppas, så hoppas jag att jag vaknar utan nackspärren imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar