06 september, 2010

Första revisionen - check!

Idag har jag gjort färdigt min första revision, den ska förstås tittas över och skrivas under av en auktoriserad revisor senare, men ändå. Jag är stolt och firade glatt med en high five med Henrik. Jag har också blivit inblandad i någon sorts projekt, men det kommer jag få veta mer om imorgon på lunchen, men Jennie undrade om jag kunde tänka mig att vara med och varför inte, det handlar om UF-företag i alla fall och det verkar kul.

Imorgon ska jag göra min första revision på egen hand, Sofia gav mig en som hon reviderade förra året när hon var ny. Revisionen jag avslutade idag gjorde jag ju till största del med hjälp av Henrikarna, men nu ska jag stå på egna ben. Tur de sitter i samma rum så jag kan fråga om jag undrar något. Nu ska jag njuta framför TV:n, det är ju Biggest loser Sverige nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar