08 september, 2010

Fotboll är livet

Jobbet börjar bli vardag nu, men det är fortfarande mycket nytt, Henrik J försökte begränsa så jag bara får tre frågor per dag, men han fick inte sin vilja igenom ett endaste dugg. Nej, men han är faktiskt hur snäll som helst och svarar på allt, men han har varit hos kund idag så det har var mest Henrik B som fått svara på min oändliga ström av frågor, den stackarn. Men vi har ju rätt kul däremellan.

Igår var det golf och så enormt mycket myggor, jag gillar verkligen inte myggor, inte på något vis alls. Men jag och Terese roade oss rätt bra med tre-knack på två pers men med två bollar var, det blev svårt att hålla koll på kan jag säga, men så kul vi hade.

Idag var det fotboll med några jobbarkompisar efter jobbet, fotboll är verkligen inte min grej, men jag gjorde första målet och sedan ytterligare ett, så jag är mer än nöjd. Jag är också väldigt öm på ankeln efter två smällar, ska bli intressant att se hur den ser ut imorgon och ännu mer intressant att se hur det känns att ha skor på sig. Min familj skrattade åt mig när jag sa att jag skulle spela fotboll och trodde att jag skojade och de verkade inte tro ett dugg på mig när jag berättade om målen. Tur att jag har 7 vittnen. Det är ju också rätt kul att när man är i närkamp med en av revisorerna så skriker chefen "FÄLL HONOM!!!" Som Lina brukar säga: "Winning isn't everything, it's the ONLY thing!"

Som de flesta vet så är det inte speciellt skönt med tvål i ögat, jag kan ju upplysa om att det svider ännu mer om man har linserna i. Jag fick blunda och duscha efter det. AJ!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar