30 oktober, 2011

Desperat!

Jag fick ett meddelande på Facebook häromdagen, det var från en gammal klasskamrat. Vi umgicks aldrig egentligen. Men nu så frågade han hur läget var och var jag bor, så jag svarade och undvek att ställa frågor tillbaka, bortsett från att fråga hur läget var med honom. I varje meddelande han skickade så svarade jag men undvek frågor för att ta död på det. Han fattade inte vinken alls, i andra meddelandet frågade han om jag hade kille och i tredje om jag ville ses. Han hade verkligen inte fattat vinken. Så jag svarade att jag inte ville ses, han kan inte ha förstått att det hela framstod som väldigt desperat från hans sida, vilket hade kunnat döda vilken attraktion som helst och i detta fall fanns det ingen alls från början, så det hjälpte ju knappast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar