16 februari, 2012

Åh, förlåt!

Ibland blir man sååå irriterad på bostadsbolag, jag satt först i kö till att få byta parkeringsplats och fick beskedet att "så fort det blir någon av de du önskar ledig, så får du den". Vad hände när det blev en ledig? Jo, mina grannar fick så klart den och när jag ringer till bostadsbolaget får jag svaret "Vi beklagar att det blev så, någon skulle ringt dig". Eh, jaha? Vad gör jag med den informationen? Jo, jag gav svar på tal och sa att jag struntar i om "någon" glömde ringa mig, jag har rätt till den platsen och då får de lösa det eller ge mig någon annan av de jag önskat.

Det är inte jag som ska behöva lida för deras misstag, så en ganska förlägen tjej lovade att återkomma innan halv fem idag, ska bli intressant att se om hon gör det. Vad är det för attityd? Jaha, blev det fel, ja men förlåt, hoppas du är nöjd ändå. Skulle inte tro det, man hoppar inte bara över mig! Har de gjort fel så får de lösa det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar