11 juli, 2017

Woho, snart semester!

Sista dagen innan semestern! Jag kan knappt bärga mig till klockan är 16 och jag får skriva frånvaromeddelande på mailen och sen stänga av datorn och gå hem. Det första jag ska göra på min semester är att spendera typ 4 tkr på en ny telefon, kul... Men skärmen på min mobil sitter bara fast till hälften vid det här laget, så jag kan nog inte skjuta på det längre. Lossnar den mer kommer jag få problem.


Annars ägnas dagen åt att lyssna på Cirkeln av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren. Än så länge gillar jag den, kul med lite svensk litteratur som går åt fantasyhållet och som för tankarna lite till Hunger games och Divergent. Jag har ett möte inplanerat kl 15:30 idag, annars har jag absolut inget annat att göra än att se till att finnas på plats ifall någon behöver mig.


Så gäspig idag, hela kroppen känns ständigt nyvaken och jag har liksom inte kommit igång än fast det är 3 timmar sedan jag klev ur sängen. Åh, vad jag längtar efter att få lägga mig med en bok hemma ikväll. Det är exakt så jag ska fira in semestern, med en bra bok och kanske lite jordgubbar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar