03 juli, 2009

It's getting hot in here...

Solfjäder. Öppna fönster. Isbitar. Glass. Kallt vatten. Fördragna gardiner. Minimalt med kläder. Inget tycks kunna svalka mig idag. Hoppas det blir lite svalare innan jag ska sova. Annars kommer jag bara vrida och vända på mig hela natten och det blir inte kul eftersom jag ska jobba imorgon.

Ser på my name is Earl i väntan på att Numbers ska börja på nästa kanal. Egentligen vill jag bara sova, efter 5 dagar i rad på golfbanan så är jag helt slut. Men det är ingen poäng med att lägga sig om man ändå inte kan somna.

Imorgon blir det jobb ett par timmar med Jessica och sedan åker jag hem till mamma och pappa och blir bjuden på grillat. Mamma lovade att jag skulle få det i helgen om jag vann i onsdags, hon trodde inte att jag skulle vinna, men tji fick hon. På kvällen blir det nog bad eller en fest med vänner. Jag har inte riktigt bestämt mig än. Kanske hittar en kombination på dessa som förra helgen när vi festade vid havet. Hoppas det blir lika fint imorgon som det har varit de senaste dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar