06 juli, 2009

Trångt!

Har haft en bra helg, tagit det ganska lugnt, investerat lite i nya saker till nya lägenheten. Jobbat några timmar på lördagen, sen var det hem och äta mat. På kvällen roade jag mig hos kusinerna i Ytterby, det var riktigt kul, kom inte hem förrän sent på natten. Cecilia och jag har alltid kul, och hennes Magnus är inte tråkig han heller.

Så igår var jag lite seg och fick inte mycket gjort, men idag har det varit helt annorlunda. Jag och mamma har packat massa flyttkartonger. Det står nu 18 kartonger i mitt sovrum som är ca 8 kvm, nu får inget mer än sängen, kartongerna och garderoben plats, det är precis så att man kan öppna garderoben och fönstret. Vi har packat ner nästan allt. Och av någon märklig anledning så står det böcker, kläder och filmer på majoriteten av kartongerna.

Vi har rensat ut en del också och slängt. Så nu är det nästan tomt här (om man bortser från kartongerna i sovrummet då). Men det är bara skönt. Nu ska jag äta lite och sedan duscha innan det bär av in till stan för att se Ice age 3 med Ida och Cecilia K på bio. Ska bli kul att träffa dem, synd att inte Karin är med, annars hade hela gänget varit samlat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar