14 september, 2009

Sista sommarträningen idag på klubben med hela laget, det kändes lite sorgligt, jag vet att jag kommer träffa dem igen varje gång jag är där nästan, men då kommer ju inte Graham bossa runt oss på samma sätt, och det har en viss charm. Sedan är det ju bara ungefär en månad till vinterträningen börjar, så det går väl ingen nöd på mig, och jag har ju en lektion inbokad nästa vecka. Men det känns lite som att skiljas från en kär vän.

Daniel var där och vi tog igen lite tid som vi missat, vi ses ju ungefär lika ofta som förut, men nu är det så många fler människor runt oss än vi hade förut och han har ju sin Johanna nu, men idag blev det lite snack, bara han och jag, tillbaka till gamla tider. Det var ju honom som jag pratade mest med på min gamla klubb eftersom vi var de enda som var ungefär lika gamla. Det blev naturligt, de flesta andra var mycket yngre. Så jag är glad att han bytte också, kom som en glad överraskning.

Nu ska jag fortsätta se på Svenska Hollywoodfruar, jag skrattar redan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar