17 september, 2009

Snyggast

En dag i skolan, redovisningar, det gick bra, jag fick behålla rösten hela dagen. Men det känns ju lite underligt att man är helt slut efter att ha gått en dag i skolan, vi började kl 10 och slutade strax efter 14:30. Det känns snarare som att jag har jobbat två veckor i sträck utan en enda ledig dag. Hur kan det komma sig? Mikaela fällde i alla fall den skönaste kommentaren idag; "vi kanske inte är bäst, men vi är i alla fall den snyggaste gruppen!" Underbart peptalk precis före redovisningen.

Men en glad överraskning var att mina filmer redan hade kommit, det tog inte ens 2 dygn. Älska näthandel ibland. Jag har beställt ganska många gånger, men bara fått fel en gång och då löste de det på absolut bästa sätt. Till och med bättre än att gå i affärerna själv. Snart, snart är det idol och sedan kommer ju kändisdjungeln. Men efter det lär jag nog somna, höll ju på att somna redan på tåget hem. Tur att Mikaela underhöll mig med skämt om Äldste Hepburn som satt framför oss på tåget. Han såg dock inte ut att vara en dag över 25, så jag undrar lite hur ung "Yngste Hepburn" är, skämt åtsido. Inte ett speciellt bra sådant heller.

Nu ska jag hämta mig en baddare som jag köpte på Bräckboden igår och njuta av kvällen och den fina solnedgången som jag ser genom vardagsrumsfönstret. Tur man har balkongen på den sidan. Vackrare kvällar kan man nästan inte få.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar