09 november, 2009

Älska mellandagar

Jag hade tänkt att ha en ordentlig sovmorgon idag, men det blir ju sällan man tänkt sig. Jag vaknade av att telefonen ringde, det var från jobbet och när jag såg det så blev jag lite förvirrad och svarade "Välkommen till B... jag menar det är Frida". Christina fick sig ett gott skratt, det är inte alltid bra att se vem det är som ringer innan man svarar. Men jag får väl bjuda på den.

Jag släpade mig ur sängen, hämtade kalendern och bokade in en jobbdag och sedan lade jag mig i sängen igen och låg och lyssnade på en ljudbok i 2 timmar. Älskar att de lediga dagarna mellan två kurser. På onsdag börjar allvaret igen. Men idag har jag faktiskt varit duktig och städat och fixat biljetter till dansdax för mig och Lina. Vi blir nog några stycken verkar det som, så det ska bli kul. Jobbigt att man jobbar dagen efter, men det är smällar man får ta ibland.

Nu ser jag på Ullared och fascineras av hur galna vissa är. Jag vet verkligen inte om jag tycker det är underhållande eller sorgligt. Men jag lutar åt att det är underhållande. Imorgon blir det shopping med Lina, jag har ju ett presentkort att spendera och så behöver jag köpa lite tavelramar.

2 kommentarer:

  1. HAHAHAHA lika klockrent som vanligt! ;)

    SvaraRadera
  2. Ibland önskar jag att jag hade tänkt först, haha :)

    SvaraRadera