26 november, 2009

Bananer

Visst är olika tv-lekar underbara, jag sitter och kollar på Singing bee och när Hanna läser på sina kort vilken nästa låt är börjar hon fnissa. Jag tänkte att hon var lite elak och att det skulle komma en riktigt elak låt, men sådan tur hade jag inte. Låten innan den hade varit "Svennebanan" och det roliga i det hela var att nästa låt var "Bananer i pyjamas", vilka är oddsen för att två banan-låtar ska komma i rad. Jag väntade mig nästan att "Rak banana" var näst på tur. Det hade varit skrattretande. Men så kul var det inte.

Nu ska jag se vem som åker ut ur Paradise hotel, jag vet, det är hemskt, men jag är så nyfiken och kan inte hålla mig borta från det. Förlåt! Men jag väger upp det med lite seriös läsning om vampyrer och varulvar senare ikväll. Imorgon har jag ju sovmorgon, så jag kan läsa hela natten om jag vill och risken är väl stor att det blir så också.

Imorgon väntar städning och sedan ska jag sätta upp adventsljusstakarna och det blir hur mysigt som helst. Jag längtar redan.

2 kommentarer:

  1. Sen när blev vampyrer seriös läsning?! Iof med dina mått är de väl de, om man vet vad du läser i vanliga fall ;) Läser slutet på 3:an nu :)

    SvaraRadera
  2. Om man jämför med att titta på Paradise hotel så känns ju vampyrer riktigt seriösa ;p och definitivt om man jämför med vissa tjejböcker, nämner inga titlar, du gissar nog ändå vad jag menar. Jag är i mitten på 3:an och kan knappt släppa den.

    SvaraRadera