27 november, 2009

Myspys med julsaker

Idag har jag varit effektiv, jag har läst alldeles för många sidor i Ljudet av ditt hjärta, kollat på Extreme Home Makeover, städat, sytt klart mina julgardiner, hämtat julsakerna i förrådet och satt upp adventsljusstakarna, lyssnat på julmusik, ätit pepparkakor, haft mamma och morfar på besök så att mamma kunde hjälpa mig att hänga upp gardinerna och lagt på juldukar. Jag är redo för första advent.

Men jag har inte hunnit plugga något, men det är smällar man får ta, jag har ju två veckor på mig, så det löser sig nog, jag har också spänt väntat på resultatet i obeståndsrätt, det skulle kommit idag, men så blev det inte. Jag får vänta till på måndag och hoppas att det har kommit då istället.

Nu sitter jag i alla fall och myser med tända ljus, adventsljusstakarna och Doobidoo, jag funderar dock på om jag inte ska ta och fixa lite popcorn. Det hade varit gott. Det får nog bli så. Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar