26 november, 2009

Till min syster

Lina, du klarade dina tentor precis som jag sa att du skulle. När du inte trodde på dig själv så trodde jag på dig, för alla behöver någon som tror på en, om ingen tror att man ska klara det, hur ska man då kunna klara det?

Jag tvekade lite när du var så säker på att du inte hade klarat dig, då vacklade min tro lite, men jag kom snabbt på hur mycket du hade kämpat och att det vore underligt om du inte hade klarat dig. Jag hoppas att du kan tro lite mer på dig själv nu när du har klarat 100% av dina tentor. Halva första terminen är gjord nu.

Men även om inte du tror på dig så tror jag på dig, så när du gör dina nästa två tentor i januari så kan du väl försöka tro lite på dig själv också, då ska du se att du klarar det fint, och skulle du mot förmodan missa så får du ju en ny chans. Det är väldigt, väldigt få som klarar alla tentor under hela sin studietid utan omtentor och jag vet att du kan om du vill. Då är det bara att följa "gör om, gör rätt". Jag älskar dig, världens bästa syster!

1 kommentar:

  1. Tack vad snäll du är!! Men du har allt skrivit lite fel, jag är ju inte världens bästa syster, för det är ju du :D Älskar dig med!!

    SvaraRadera