16 november, 2009

Blodbad!

Fredag den 13:e släng dig i väggen säger jag bara, det har varit rena blodbadet här idag. Först slog jag i den högra armen i en hylla i garderoben så att det försvann lite skinn på armbågen. Sedan bar det av till vårdcentralen för att få sprutan mot svininfluensan, efter att ha suttit och vänta i drygt en timme fick jag sprutan, men inget plåster, så min vita tröja har numera blodfläckar på vänster arm. Sedan skulle jag handla och lyckades skära mig på en kartong.

Så nu är min plan att undvika allt som man kan skada sig på under resten av dagen. 3 gånger med blod får räcka för idag. Dagens mest positiva var i alla fall att jag sprang in i Charlotte på centrumpraktiken. Det är alltid kul att träffa henne, lika glad som vanligt.

Men nu är sprutan tagen i alla fall, så nu är det väl bara att vänta sig att man ska få ont i den armen. Tur att det inte är någon golfträning denna veckan. Graham är ju i Spanien och ska gå caddie för Fredrik som ska kvala in till Europa-touren. Hoppas han grejar det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar