05 november, 2009

§§§§§§§§§§§§

En lång dag med pluggande, jag är helt slut, det känns som att det snart borde börja flyga paragrafer ur öronen på mig. Det har varit övningar för hela slanten. På kvällen belönade jag mig med lite tv, men efter att ha sett ett halvt avsnitt av NCIS så insåg jag helt plötsligt att jag redan visste vem mördaren var, jag måste ha sett det avsnittet innan. Jag kände inte igen något på första halvtimmen, men när bilden på henne dök upp så var det självklart helt plötsligt.

Nu är det dags att sova, jag tänker ställa klockan, kl 8 får det bli. För jag vill ju inte hålla på hela kvällen imorgon och dessutom så kommer jag vara trött och somna i tid förhoppningsvis. Jag måste ju vara pigg på lördag, inte bara för tentan, jag måste ju ha med mig min allra bästa vinnarskalle till spelkvällen.

Sista dagen på plugg-idet imorgon. Sista fighten med lagboken innan det gäller, det jag inte har lärt mig imorgon får jag helt enkelt klara mig utan. Så god natt gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar