06 november, 2009

Nollställd...

Det har varit en dag av intensivt pluggande, jag praktist taget körde ut Lina när hon kom på besök. Ville verkligen inte bli störd av någon. När jag väl hade gjort alla uppgifter och pluggat anteckningar så insåg jag till slut att jag var helt nollställd, känns inte som ett bra tecken. Jag kunde inte ens komma ihåg vem som var borgenär och vem som var gäldenär. Jag ringde pappa så klart så fick han hjälpa mig.

Jag tror att det är dags att lägga ner nu helt enkelt. Det blir nog inte bättre utan snarare värre. Så nu får det bära eller brista. Nu blir det tv resten av kvällen innan jag ska sova så kan jag snabbrepetera i bilen på vägen upp om jag känner att jag inte kan något.

Jag har en ny taktik för att få mer sömn natten innan tenta den här gången. Jag har sovit alldeles för lite de två senaste nätterna, så nu är jag helt slut. Tänkte att det borde göra det lättare att somna. Jag ska ju trots allt upp strax efter kl 6 imorgon och ska hålla mig vaken på kvällen när jag ska umgås med massa trevliga människor. Nu är det Doobidoo och lite kvällsmat. Sov gott och håll tummarna för mig imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar